31.10.2025

Blog Blog

Dubbelslag voor Snip Snap bij aanbesteding Erasmus Universiteit Rotterdam.

Larissa Kramer - van der Leer Larissa Kramer - van der Leer

Strategy Director

Rotterdam, vrijdag 31 oktober Creative content agency Snip Snap is door Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) geselecteerd als strategische marketing- en communicatiepartner en creatieve vormgever. Met deze dubbele winst laat Snip Snap zien dat het bureau niet alleen ijzersterke concepten maakt, maar ook een kundige en betrouwbare strategische partner is voor één van de meest toonaangevende universiteiten van Nederland.

De aanbesteding heeft als doel om de zichtbaarheid en profilering van de EUR te versterken, in lijn met de nieuwe Strategie 2030 van de universiteit om een engaged university te worden: betrokken bij de samenleving en steeds op zoek naar oplossingen voor hedendaagse vraagstukken. Snip Snap gaat hierin een sleutelrol vervullen door het ontwikkelen van krachtige, doeltreffende (corporate) campagnes en creatieve visuele uitingen, zowel online als offline.

“Voor ons is dit een droomcombinatie: strategie en creatie onder één dak. Zo kunnen we laten zien waar Snip Snap echt voor staat: communicatie die raakt én in beweging zet,” zegt Susanne Plaisier, founding partner bij Snip Snap. “Dat we dit samen mogen doen met een naam als Erasmus Universiteit Rotterdam maakt ons extra trots.”

De EUR koos voor Snip Snap vanwege de frisse visie: geen campagnes die proberen te verkopen, maar marketing en communicatie die helpt, raakt en activeert. In de aanbesteding viel Snip Snap bovendien op met bijzonder goed begrip van de doelgroep en met een multidisciplinaire aanpak waarin strategie, creatie en design volledig geïntegreerd zijn.

“Snip Snap onderscheidde zich met hun visie en aanpak die perfect past bij de Erasmus Universiteit én bij Rotterdam: strategisch en inclusief en tegelijkertijd ook verrassend en gedurfd,” aldus Ernst Bakker, Manager Brand & Campaigns bij EUR. “Wij kijken enorm uit naar deze samenwerking, waarin we samen niet alleen de EUR maar ook de stad Rotterdam nog steviger op de kaart willen zetten.”

Gerelateerde Blogs.