Heinz Heinz
Heinz geeft al bijna 150 jaar smaak aan onze favoriete maaltijden. En nu komt daar een nieuwe smaak bij. Heinz introduceert namelijk de Heinz Tomato Ketchup Zero, zonder toegevoegde suikers en zout.Dat vraagt om een unieke aanpak.
Samen met onze partner Ad Alliance hebben we de insteek van ‘Guilty Pleasure’ als contentpijler ontwikkeld. Hoe maak je namelijk je favoriete guilty pleasure minder guilty? In een videoserie speciaal voor TikTok en Reels willen we influencers hun Guilty Pleasure laten opbiechten: Biecht up!
Met de Heinz Zero tomato ketchup zonder toegevoegde suikers en zout. Nick Toet is de hero van de campagne en voelt diverse influencers zoals Joey Jaq aan de tand over hun guilty pleasure door ze te laten biechten: Biecht Up! Dat leverde een hilarische serie aan content op.
Na een succesvolle eerste serie hebben we een vervolg gegeven aan deze serie. In de tweede serie kruipt Nick Toet in de huid van de psycholoog en laat hij nieuwe en oude bekenden hun Guilty Pleasure opbiechten. Op deze manier is Biecht Up nog lang in te zetten als een waardevol en uniek format.
8 TikTok’s en Reels / Increase sales