Quion Quion

Brand identity & arbeids­marktcommunicatie

Quion is dé uitbestedingspartner van organisaties met ambities op de hypotheekmarkt. Zoals banken, investeerders en verzekeraars. Voor hen regelen zij alles om hun hypotheken aan te bieden en te onderhouden met de service van hun mensen en de kracht van hun innovatieve techniek.

Strategie

Om hun ambitie vorm te geven naar hun stakeholders en klanten en om hiervoor de juiste talenten aan te trekken, hebben we een nieuwe visuele doorvertaling gemaakt van het merk. Dat resulteerde in een nieuwe identifier en een aanpassing van de huisstijl. Zodat het verhaal een podium heeft dat verschillende doelgroepen aanspreekt.

Concept

We hebben een interactieve sessie met de klant gehouden en bij Snip Snap het merk helemaal ontleed. Waar staat het Quion voor en wat is hun ambitie? Hieruit is ‘Ruimte’ als drager van de boodschap geworden. Voor de klantzijde ‘Claim je ruimte’ en voor de arbeidsmarkt ‘Ruimte voor karakter’.

Content

We hebben een identifier en een nieuwe huisstijl ontwikkeld.
Aansluitend hebben we een arbeidsmarktcampagne opgesteld op basis van het see, think, do model.

Resultaten.

Nieuwe huisstijl / Hero video / 8 Functie video’s / 20 Banners / 4 Blog

Meer van Snip Snap.